Kai vaizduotės nepakanka: OpenGL transformacijų programėlė

Jau kuris laikas domėjausi 3D grafika bei jos atvaizdavimu su OpenGL. Kadangi kaip tik prireikė vienam universiteto moduliui sukurti savo pasirinktą programą, tai nutariau parašyti nedidelę programėlę, kuri padėtų įsisavinti, kaip veikia transformacijų matricos. Jei susidomėjai, prašau myk aukščiau esantį pavadinimą ir skaityk toliau.

Programėlė labai paprasta, todėl turėtų sudominti tik pačius pradedančiuosius, kurie dar nelabai įsivaizduoja, kokiu būdu daiktai kilnojami kompiuterio vaizdo plokštėje. Na, gal naudos ras ir šiek tiek apšilę kojas, bet dar norintys pasižaisti su sudėtingesnėmis – kameros ar projekcijų – transformacijomis.

Transform School

Transform School

Programa parašyta su Java, todėl jei dar neturi, parsisiųsk Java Runtime Environment.

Programėlę galima atsisiųsti iš čia.